Kunderelationen handler om hvad det er for en kunderelation vi etablerer samt hvordan vi etablerer, fastholder og udvikler forholdet til vore kunder.
Der er faktisk fire ting vi bør overveje:
- Etablering – hvordan får vi nye kunder ind i folden?
- Betjening – er det en tæt personlig relation eller en upersonlig relation med selvbetjening og automatiseret betjening?
- Fastholdelse – hvordan fastholder vi kunderne som købere?
- Udvikling – hvordan udvider og styrker vi forholdet til vore kunder?
Med andre ord – det er vores salgsmaskine vi designer her.
Kunderelation
ETABLERE kunderelation – hvordan får vi nye kunder?
BETJENE kunder – er det en tæt personlig relation eller en upersonlig relation med selvbetjening og automatiseret betjening.
FASTHOLDE kunder – – hvordan fastholder vi kunderne som købere?
UDVIKLE kunderelation – hvordan udvider og styrker vi forholdet til vore kunder?
Læs mere om at ETABLERE kunderelationer, BETJENE og FASTHOLDE kunder samt UDVIKLE kunderelationer…