Beskrivelse
Et sæt af 163 kort i 13 kategorier, der hver repræsenterer en kombinationsmulighed i jeres forretningsmodel. Kategorierne har forskellige farver, så forretningsmodellens struktur er på den måde intuitivt indbygget ind i kortene.
Kortene omfatter også nye tendenser i forretningsmodeller som open innovation, gamification, freemium, crowdfunding, flersidede platforme osv.
Byg din forretningsmodel ved at vælge et eller flere kort i hver kategori. Du behøver ikke mere plads end når du lægger en kabale.
De 163 kort består af:
16 x Kundeværdi
6 x Positionering
4 x Prisniveau
6 x Oplevelsescyklus
6 x Positionering
4 x Prisniveau
6 x Oplevelsescyklus
5 x Kunder
25 x Kunderelation
11 x Kanaler
24 x Ressoucer
19 x Aktiviteter
8 x Partnerskab
19 x Aktiviteter
8 x Partnerskab
11 x Indtægter
12 x Prismodel
9 x Omkostninger