Topmenu

Kundeværdi

Kategorien KUNDEVÆRDI hjælper dig til at tænke over, hvorfor kunderne egentlig køber din løsning og dermed, hvad du bør fremhæve i markedsføringen.

Men den kan også virke den anden vej rundt og sætte tanker i gang om udvikling af din løsning, så den giver værdi på flere områder.

Brug kortene i Business Model Architect sådan her:

Når du skal kortlægge forretningsmodellen

Vælg de kort, som bedst beskriver kundeværdien af jeres løsning. Altså den primære grund til at kunderne køber jeres løsning.

Hvis du vælger mere end et par stykker, så læg dem i prioriteret orden og spørg dig selv: Hvilken værdi skal fremhæves i overskriften på jeres annoncer?

Når du skal udvikle forretningsmodellen

Spørg dig selv for hver enkelt kort:

Hvad nu hvis det skulle være sandt for vores virksomhed? Hvad nu hvis kunderne skulle vælge os på grund af den værdi?

…og hvis de allerede vælger os på grund af det, hvad kunne få os til at stå endnu stærkere på denne værdi? Hvordan kunne vi være suverænt bedre end konkurrenterne på dette?

Powered by WordPress. Designed by WooThemes